۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

خوراک مرغ و لوبیا سبز ( chicken and green beans )



خوراک مرغ و لوبیا سبز ( chicken and green beans )

یکی دیگه از غذاهای تنبلونه که در حدود 30 دقیقه حاضر میشه و طعم عالی ای داره این خوراکه ، که بنا به سلیقه اتون می تونید کمی آبدار تر به صورت خورشت هم درست کنید . به شدت پیشنهاد می کنم این خوراک خوشمزه رو بپزید و از مزه خوبش لذت ببرید .منم وقتی وقت کمی برای آماده کردن ناهار دارم سریع دست بکار می شم و این غذا رو درست می کنم .

مواد لازم :

فیله مرغ مکعبی خرد شده 300 گرم
لوبیا سبز آبپز و خرد شده 300 گرم
پیاز 1 عدد بزرگ و ریز خرد شده
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
آب 1 لیوان
زردچوبه ، پودر لیمو عمانی ، ادویه کاری به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم



اول از همه پیازها را در روغن داغ سرخ کنید تا طلایی رنگ شود بعد نوبت اضافه کردن مرغ  و ادویه هاست خوب تفت دهید تا بوی ادویه بلند شود وقتی رنگ مرغ تغییر کرد و سفید شد ، رب گوجه را اضافه کنید و کمی تفت دهید تا هم رب با مرغ خوب مخلوط شه و هم بوی خامی رب گرفته شه .
در آخر هم لوبیا سبز را اضافه کنید و هم بزنید و بعد 1 لیوان آب و نمک و فلفل اضافه کنید و درب ماهیتابه را ببندید زیر حرارت را کم کنید تا خوراک شما جا بیفته سپس نوش جان کنید....pegah

۲ نظر:

  1. خیلی دوست دارم ، منم این مدلی درست میکنم و هر دفعه یه ادویه ی خاصی میزنم ، مهمون نمیخوای پگاه جونی :)))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من که از خدامه تو مهمونم باشی رزی جونم بشینیم و حرف بزنیم و کیک و غذا بپزیم واااااای چه شوددددددد :***

      حذف